lørdag den 14. juli 2012

Pænt goddag


Nu hvor Pernille desværre stopper blogging for nu, har jeg været så utrolig heldig at få tilbuddet om at overtage, hvilket jeg selvfølgelig ikke kunne sige nej til. Det pudsige ved det hele er, at Pernille var grunden til, at jeg startede med at blogge til at starte med, så det er lidt af en ære at følge i hendes fodspor. Selvom der sker nogle ændringer på bloggen, håber jeg stadig i vil følge med i udviklingen!
Jeg er typen, som holder mig mest til billeder, men der sker da det, at der dukker en læselig tekst op engang i mellem. Jeg elsker at være kreativ og mine tanker ledes tit hen på mode og outfits, så det vil i nok se en del af på bloggen. MEN jeg er også glad for stemning, herlige mennesker og lækker mad, så temaet her vil nok være ret blandet og tilfældigt. Jeg krydser fingre for, at i glæder jer ligeså meget som mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar