torsdag den 9. august 2012

,,Vi vælter den skov" - Citat (Matilde)


Igår var vi atter til shelterfest i skoven, som vi kender det bedst! Selvom folk ikke kunne finde ud af at dukke op til tiden, blev det selvfølgelig herre hyggeligt. Jeg ville have taget mit kamera, men jeg turde simpelthen ikke, når alle blev så fulde. Kunne heller ikke overskue at skulle passe på det konstant. Synes nu dette billede har en charme og udstråler den følelse, der kunne mærkes overalt igår. På det seneste er nogle ældre venner af mine taget med til vores fester, hvilket har været yderst succesfuldt. Igår stod den på Hyt'2 sangen, dans, sang, druk, mærkelige samtaler, masser af latter og nøgenbadning! hø hø.. Det var lige som det skulle være. Idag skal jeg dog bare på arbejde, MEN det er heldigvis en sen vagt med skønne mennesker, så hvad fanden???? Jeg har jo money in the bank

Ingen kommentarer:

Send en kommentar