torsdag den 24. januar 2013

Kærlighedsepidemi#1



I øjeblikket går jeg rundt med en følelse af, at uanset hvor jeg kigger hen, ser jeg kærlighed i luften. Jeg har ingen kæreste eller lignende selv, hvilket jeg ikke har haft i over 1 år, så vil gerne indrømme, at det begynder at blive lidt ensomt, når man skal ligge øre til så meget snak om det fra de andre, som nyder godt af hele denne epidemi! Men på den anden side er jeg glad for ikke at skulle være bundet samtidig med, at jeg på denne måde heller ikke går glip af noget. Jeg har den indstilling til kærlighed, at jeg hellere vil undvære end at nøjes. Så længe der ikke er nogen, som formår at placere mig på en lyserød sky, hvor jeg befinder mig i min egen lille verden, så vil jeg hellere undvære en kæreste. Ellers er der ingen pointe med det hele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar