lørdag den 18. maj 2013

Start på weekenden#


Selvom vi ikke skal i skole mandag, føles min weekend ufattelig kort. Igår lå jeg udenfor i solen, mens jeg tilbragte tid med en person, slappede af og fik bivirkninger af for meget sol. Fedt fedt fedt. Idag startede jeg dagen ud med at tage afsted til ophørsudsalg med min mor, men det var virkelig skuffende. Efter det ringede jeg til min momme & moffe for at invitere min mor og jeg, da vi skal være alene uden mændene i aften. Den aftale er nu i hus. Bum. Da vi kom hjem blev jeg sulten, så lavede mig lige en lækker smoothie med brombær, jordbær, blåbær samt banan. Mums! Både søndag og mandag står på arbejde i den skønne Brugs! Glæder mig faktisk lidt. Har jeg luftet, at alle unge dernede fra skal ud og spille paintball ? Jeg kan fornemme blå mærker i flere måneder. av av

Ingen kommentarer:

Send en kommentar