tirsdag den 11. juni 2013

Forandring#1


Jeg er i gang med en mindre forandring, hvad angår mit hår! Det er endelig blevet klippet, så det er forholdsvis lige hele vejen rundt, så det ligner lidt en page. Dog har jeg det hele tiden sat op, så man ser det ikke rigtig hæ hæ. Men men men men! Jeg har fået farvet håret lidt lysere samtidig med, at mit hår er blevet farvet mørkere nedenunder. Det lyder lidt som noget "ombre-agtigt" og befinder sig sikkert også i den kategori. Jeg skal have farvet det lidt lysere endnu, da jeg godt kan lide kontrasten. + Det ser godt ud til lækker brun kulør! Man skal jo se lidt sommerlig ud. Flere billeder dumper nok ind hen ad vejen. Ses! Ps. er lettet efter dansk årsprøve idag og smutter nu videre på arbejde. Work work work work. Har jo ikke tid til at læse samf!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar