mandag den 15. juli 2013

Puha.



Puha jeg kan mærke, at min krop giver op efter de seneste par uger. Den har ikke stået på andet end arbejde hver dag, byen og stranden en smule. Alle mine dage er dedikeret til Æ'brugs, hvilket også er mit eget valg, da jeg jo står og skal til USA i Oktober. Lidt ekstra penge til shopping er jo nærmest et must, når man skal sådan et sted hen! Men selvom jeg elsker mit arbejde, kan jeg godt fornemme, at de mange turister, den konstant lange kø, varmen, alle varerne der skal fyldes op, flaskerummet der ophober sig, bib-lyden fra kassen samt frugten og mælken der også skal holdes øje med, er ved at sætte sine spor. Kroppen er øm, men udover det har jeg alligevel været aktiv! 480 squats, 1 times hulahop med vægt og 3km løb blev gjort igår. Nu ligger jeg mellem dynerne, overvejer stærkt at snuppe en morfar også skal jeg på arbejde igen selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar