onsdag den 13. februar 2013

Min uniform#1 - Hverdag


| Dr. Denim plenty, sort | Reebok Classic, White | Acne Raya, Grå | Flying A, Sort | Mads Nørgaard, Sort/Termo | Vintage Letaher, Black |
Disse items er med til at fuldføre looket til min  "uniform". Det er blevet en vane at iføre mig sorte tight jeans, hvilket Dr. Denim er et rigtig godt bud både mht. pris og form. Reebok Classic giver også et råt og minimalistisk twist til de ellers meget sorte og grå nuancer. Efter jeg erhvervede mig en læderjakke, som jeg fandt på Trendsales til en meget meget fornuftig og billig pris, har jeg ikke andet end at boet i den. Den sidder perfekt og fremhæver de rigtige dele af kroppen. Tror næsten jeg vil gå så langt som at sige, at det er mit bedste køb nogensinde. Især er det fedt med min lange cardigan fra Acne, som jeg også lever og ånder for. Jeg kunne sagtens finde på at købe endnu en. Termovesten fra Mads Nørgaard har jeg haft kigget på lige siden den hang på bøjlerne inde hos Jim P. Så da den kom på udsalg, vidste jeg, at jeg skulle slå til. De sorte støvler, som minder de fleste om Pippi, skulle jeg kun give sølle 15 kr for. De har stået hjemme ved mig i godt og vel 3 år, så de har holdt godt. + de er helt unikke. 
Jeps det er dette jeg ifører mig, hvis jeg er den mindste smule i tvivl om morgenen. Det er altid et sikkert sæt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar