onsdag den 13. februar 2013

Min uniform#2 - Fest


| WH100 Black | Acne, White | Flying A, Black | WH100 Plateau, Black | Necklace, Sølv | Just Female, Black | Acne, Flowerprint | Dr. Denim Plenty, Black |

Den festlige side minder meget om min daglige uniform, men hvor der mere fokuseres på højde, ben og former. I mine øjne er sort meget sensuelt, fornemt og stilrent. Derfor vælger jeg stort set altid en sort kjole i form af WH100 eller Just Female, som er en lang maxi kjole. Hvis jeg ved på forhånd, at vi skal være udenfor eller kommer  til at gå ned til byen, vælger jeg dog de sorte jeans for at være praktisk på en fancy måde. Nu da jeg heller ikke er den højeste pige, som er udrystet med lange ben, kan jeg godt lide at begå mig i plateau, da det både ser feminint ud, mens det også er nemt at gå i. Der er ikke noget mere kikset og fesent end piger, som tager i byen i høje hæle uden at kunne gå rigtigt i dem. Så derfor føler jeg mig mest tilpas i dette. Fandt også Plateau sandalerne fra WH100 på Trendsales, hvilket også bliver et hit her til sommer.

Nu vil jeg gøre klar til arbejde, så ha en god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar