torsdag den 16. maj 2013

Must.


Når sommeren kommer, er et par slidte shorts uundværlige. Alle kender tricket. Alle gør det. Alle elsker det. Alle ved det holder. Hvem kan sige sig fri for at købe tonsvis af alt for store jeans i genbrug for bagefter at klippe dem til shorts samt slide dem? Jeg har en hylde kun til sådanne shorts i mit skab. Det er en vinder og i år er ingen undtagelse! Heldigvis var min bror i genbrugen her sidste dag, hvor han fandt disse perfekte jeans fra Levis. Til min fordel kunne han ikke passe dem, så jeg så mit snit til at overtage dem (mærk egoismen og sødmen). hæ hæ. Jeg kan fornemme, at jeg bliver glad for dem! Efter min mening har de den perfekte lyse farve, som jeg ellers normalt aldrig ifører mig. Jeps jeg går sku forholdsvis kun i sorte jeans eller sorte underdele generelt. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar